Autor: BEEPER (mmmccc_at_dino.wsi.edu.pl)
Data: Sun 24 Jan 1999 - 21:41:29 MET

nie bylo tak zle. Troche sie bawie w 3DS MAX wiec z wyobraznia jeszcze w tym wieku... nie jest zle.
To kapuje.
A co jak jest tak ? 001z kreska0
lub 112

PS do wszystkich.
Listy ZINGERA to moje,czyli BEEPERa.
Sorry za taki balagan, ale Zingera mam domyslnego i jak nie kaze mu wyslac na Beepera, to wysle na zingera :))))