Autor: Tomasz Filipiak (filipiak_at_ultra.cto.us.edu.pl)
Data: Sat 23 Jan 1999 - 17:41:25 MET

>-po pierwsze, jest to kwarc sztucznie wychodowany w/w instytucie. Swiadcza
o tym
>metalowe "zaczepy" wtopione w krysztal po obu jego stronach. Zas przez caly
krysztal
>od jednego zaczepu do drugiego biegnie cienki na 2mm pasek takich malutkich
babelkow
>powietrza, ktore sa pierwotna plytka kwarcu, bedaca zarodkiem calego
krysztalu.
>-po drugie, ciekawe sa wymiary tego krysztalku :)) : szer-12cm na 9cm
wys-19,5cm .
> [...]

No tak rewelacja tylko co za stysfakcja jezeli stworzyl to czlowiek a nie natura. Jezeli lubujesz sie w takich rzeczach propunuje ci wybrac sie do Skawiny tam sa produkowane w hucie aluminium korundy napewno by ci sie spodobaly. A najlepiej to wybierz sie do Jeglowej i znajdz pieknie wyksztalcony krysztal kwarcu. Wtedy napewno bedziesz bardziej usatysfakcjonowany gdy odczujesz trud wydobycia i radosc posiadania okazu.

pozdrawiam Tom