Autor: Tomasz Filipiak (filipiak_at_ultra.cto.us.edu.pl)
Data: Fri 22 Jan 1999 - 22:20:54 MET

Czesc

Kolega Kszysztof wymienil kilka pozycji na temat bursztynu ja jednak chcialem do tego dodac jeszcze cos od siebie. Jest taka mala ksiazeczka na temat historycznych miejsc wystepowania bursztynu. Bardzo szczegolowo sa przedstawione miejsca wraz z dokladnym opisem okazu. Niestety zginal mi w tej chwili tytul i autor tej pozycji ale do poniedzialeku postaram sie to dostarczyc na liste.
Mam jeszcze jedno pytanie czy ktos z zainteresowanych jezdzi gdzies na bursztyny? Dwa lata temu gdy w Lebie pracowala poglebiarka w porcie mozna bylo niezle zarobic na bursztynie.

serdecznie pozdrawiam Tom