Autor: Tomasz Filipiak (filipiak_at_ultra.cto.us.edu.pl)
Data: Thu 14 Jan 1999 - 21:27:24 MET

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: aurelpio <piotrz_at_tower.atr.bydgoszcz.pl> Do: Multiple recipients of list <mineraly_at_man.lodz.pl> Data: 14 stycznia 1999 13:39
Temat: Odp: Giełda Minerałów

>Nazwa grupy: pl.misc.kopalnie

Dlaczego pl.misc.kopalnie a nie pl.misc.sztolnie czy tez pl.misc.szyby? Jezeli ma juz taka grupa powstac to chyba tylko dla gornikow. Nie wiem co transport podziemny ma do kwarcu czy tez skaleni. A jak slysze juz o hydrogeologii to jestem natchmiast przeciw. Ja proponuje zostac przy tym co jest czyli mineraly_at_man.lodz.pl . A jezeli nadal bedziesz mial ochote stworzyc taka grupe szukaj poparcia na dole tzn. w kopalni.

Serdecznie pozdrawiam

Tom