Autor: Tomasz Doniecki (doniecki_at_ultra.cto.us.edu.pl)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 21:42:28 MET

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Dominik Trzaskacz <trzask_at_friko5.onet.pl> Do: Multiple recipients of list <mineraly_at_man.lodz.pl> Data: 10 stycznia 1999 17:27
Temat: Help!

>Jestem poczatkujacym minerologiem i mam nadzieje, ze znajdzie sie ktos kto
>wprowadzi mnie w swiat kamykow. Napiszcie co taki niedoswiadczony
>kamykoamator powinien wiedziec na wstepie.
>
>pozdrowienia Violka ^_^

Na wstepie mysle ze powinienes zastanowic sie czy jest sens pakowac sie w takie dziwne hobby jak kamykologia.Jest duzo bardziej sensownych rzeczy do kolekcji jak chocby kapsle , a tu bedziesz musial zdrowo natulac sie po kraju(i nie tylko)jak juz zalapiesz bakcyla. A tak na powaznie to pisz na liste lub priva a to sadze ze rozwiaze wiele twoich nowych dylematow.l

Tomasz Doniecki
herbatas_at_friko5.onet.pl
doniecki_at_ultra.cto.us.edu.pl
                    TEA