Autor: Wojciech Krawczyński (wojtekk_at_uranos.cto.us.edu.pl)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 14:19:50 MET

Tomasz Doniecki wrote:

> Ktos sie krecil po czeskich Jesienikach w poszukiwaniu czegos ciekawego?...

Ja sie krecilem. Bylo to 8 lat temu. W Vapennej. Nic nie znalazlem. Potem pojechalismy na granaty troche blizej granicy, ale mielismy pecha, bo zaczal padac snieg. Nazajutrz po obudzeniu sie i wygrzebaniu z przysypanego namiotu stwierdzilismy, ze pod 60 cm-owa warstwa sniegu nie ma co szukac. Jedynie co przywiozlem z tego wyjazdu to chore korzonki do dzisiaj. Z pewnoscia dr J. Zaba bedzie znac kilka ciekawych miejsc. Ja juz nie pamietam, gdzie to dokladnie bylo.

Z pozdrowieniami
wk