Autor: Tomasz Filipiak (filipiak_at_ultra.cto.us.edu.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 21:29:30 MET

>Witam po raz pierwszy

Wreszcie ktos od nas a juz myslelismy ze US bedziemy reprezentowac tylko we dwoch z kolega Tomkiem Donieckim.

>Zostalem wyciagniety sila do odpowiedzi.

Zawsze musi byc pierwszy raz.

>Nie odzywalem sie wczesniej z trzech
>powodow:
>braku lacznosci z lista

Klopoty techniczne napewno spowodowale ze propagacja listy w tym okresie ostanich tygodni miala ograniczony skutek.

>mojej natury sluchacza, anizeli dyskutatnta
>w wiekszosci przypadkow nie czulem sie kompetenty do wziecia udzialu w
dyskusjach.

Cos podobnego pan niekompetentny. To chyba jakas pomylka.

>Od dwoch lat nie
>jezdze w teren z powodu obowiazkow sluzbowych :-((((, dlatego tez nie
jestem
>kompetenty do dyskutowania na temat obecnego stanu stanowisk.

Mysle ze nawet te informacje sprzed kilku lat beda istotne dla wielu stanowisk. Wiec prosze zawsze cos dorzucic od siebie napewno wniesie to cos nowego do dyskusji.
Wiec mysle ze nie byl to ostatni raz i jeszcze bedzie pana mozna uslyszec na liscie.

serecznie pozdrawiam

Tom