Autor: Wojciech Krawczyski (wojtekk_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 13:03:51 MET

Andrzej Kasperowicz wrote:

> O swojej kolekcji (mineralow i literatury) napisz nie tylko do Tomka na priva,
> ale i na liste, sadze ze wiecej osob byloby zainteresowanych wymiana, jesli
> tylko dowiedza sie co konkretnie posiadasz. Czy wszystkie mineraly
> pochodza z gieldy, czy niektore sam znalazles?
>
> ak

Witam po raz pierwszy

Zostalem wyciagniety sila do odpowiedzi. Nie odzywalem sie wczesnie z trzech powodow:
braku lacznosci z lista
mojej natury sluchacza, anizeli dyskutatnta w wiekszosci przypadkow nie czulem sie kompetenty do wziecia udzialu w dyskusjach.

Bambulce zbieram juz dosc dlugi czas. Wiekszosc zdazylem juz wyrzucic do smieci, a czesc juz rozdalem. Pozostaly tylko te, z ktorymi nie chce sie rozstawac. Zbieram wszystko co jest w ziemi (nie pochodzace od czlowieka) poza czwarorzedowymi skamienialosciami (nie mam miejsca na cmentarz w domu). Okazow mineralow nie wiem ile posiadam (nie mialem czasu policzyc). Skamienialosci - okolo 2000.

    Moja dzialalnosc gieldowa zakonczyla sie okolo 8 lat temu z powodu wzrostu kosztow podrozy (zreszta nie tylko moja). Od 5 lat obserwuje totalny upadek tzw. gield mineralow i skamienialosci (czytaj: wisiorkow i bebnowki). Od dwoch lat nie jezdze w teren z powodu obowiazkow sluzbowych :-((((, dlatego tez nie jestem kompetenty do dyskutowania na temat obecnego stanu stanowisk.

    Ta liste rownie rozreklamowalem w naszym slaskim srodowisku zbieraczy i kolekcjonerow mineralow i skamienialosci (jest cos takiego i to dziala!!! o czym wiele osob nie wie). Niestety wiekszosc nie posiada polaczenia z Interentem. Obecnie kolo to skupia okolo 30 osob, w tym 10 czynnie dzialajacych (tzn. jezdzacych tu i owdzie).

Z powazaniem

                                            Wojciech Krawczynski