Autor: +++ZINGER+++ (zingercd_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 11:45:32 MET

Witam.
Chcialbym wszystkich prosic o pomoc.
Otoz mam konto ze strona o mineralach
pod adresem http://www.minerals.inpoland.com Problem polega na tym, ze ja dosyc czesto nie moge sie z ta strona polaczyc(pod FTP jest OK) gdyz wyskakuje blad (nie moze znalezc servera). Wg. providera jest wsjo OK (laczyl sie nawet gdzies z innych komputerow). Ja zas i moich 2 kolegow raz moglismy sie polaczyc, a zas innym razem nie. Gosciu juz nawet przestal mi odpowiadac na maile, bo widocznie mu sie odechcialo. Pozatym konto to dostalem za friko, wiec za bardzo wybrzydzac nie moge.
W takim razie prosze szanownych grupowiczow o polaczenie sie z ta witryna 2, 3 razy w tym tygodniu i powiadomienie mnie, czy zakazdym razem dalo sie polaczyc. Bo jezeli Wy nie bedziecie miec problemow to znaczy, ze widocznie u mnie cos jest nie tak i bede mogl pozostawic strone na tym koncie (jest dla mnie najbardziej korzystne).

Bede bardzo wdzieczny za pomoc.
Piszcie o wynikach na adres
BEEPER
zingercd_at_friko.onet.pl