Autor: Tomasz Filipiak (bronek_at_free.com.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 18:25:21 MET

Witajcie !!!

Chcialbym waw zaproponowac aby nasza liste umiescic rowniez USENET-cie nie zmieniajac jej nazwy. Mysle ze wtedy do dyskusji moglo by przystapic o wiele wiecej osob. Lista e-mailowa pozostala by bez zmian ewentualnie mozna bylo by ja polaczyc z newsowa automatycznie. Ach i jeszcze jedno, obecnie istnieje mozliwosc korzystania z newsow jak z listy e-mailowej wystarczy skorzystac z uslug Internetowego Forum Dyskusyjnego w Gliwicach tzn.zamowic subskrybcje danej listy newsowej i wszystkie informacje bedziemy dostawac na skrzynke pocztowa, skad rowniez mozemy je wysylac. Usluga jest oczywiscie gratisowa.
Szczegoly na stronie http//:www.newsgate.gliwice.pl. Jest to oczywiscie tylko pomysl czekam na wasze opinie i komentarze. Jezeli wyrazicie chec do przystapienia tego przedsiewziecia, jestem w stanie wypelnic wszystkie potrzebne dokumenty do zalozenia takiej listy. Lista by miala nazwe pl.misc.mineraly .

pozdrawiam Tom

P.S. To tylko propozycja.