Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 10:33:42 MET

> Skoro o Wirach mowa to troche dalej w kierunku Sobotki, w gorach, w poblizu
> Taczalina, na haldach poniemieckich, zapadajacych sie juz sztolni, mozna
> znalesc kawalki chromitu.

Autokorekta. Oczywiscie chodzilo mi o Tapadly. Taczalin jest kolo Legnicy i mozna tam znalesc duzo szczotek z malymi, niestety (kamieniolom juz jest od dawna nieczynny i wszystko zostalo przebrane), krysztalami gorskimi.

ak

PS. To jak z tym chryzoprazem z Wir, bo cos mi sie zaczyna wydawac, ze to tylko legenda. ;-)