Autor: Tomasz Filipiak (bronek_at_free.com.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 23:56:18 MET

Witajcie !!!

Dzieki za informacje o nowej stronie. Widzialem ja jakis miesiac temu nie przegladalem je dokladnie, lecz teraz bardziej wnikliwie ja przejrzlem. Pan Winiarski (zreszta moj wykladowca fizyki na I roku) zamiscil opisy kilku mineralow wraz z fotografiami. Nie jest to moze najciekawsze ale za to adresy, ktore podaje w swych linka sa juz o wiele ciekawsze. Jedna ze stron nazywa sie chyba Geological Software zwiera kilkanascie ciekawych aplikacji geologicznych. Jezeli ktos byl moze na tej stronie i wie cos o tych aplikacjach niech napisze cos.

pozdrawiam Tom