Autor: +++ZINGER+++ (zinger_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 20:59:47 MET

>Witajcie !!!
>
>Ten sklepik z meteorytami teraz wydaje mi się teraz bardziej realniejszy
>choc nadal nasuwa się kilka pytan :
>- kto bedzie sprawdzał autentycznosc tych meteorytow

Powiedzmy sobie jedno. Ja tu nie chce czegos obiecywac. O sklepiku napomknalem tylko tak, przy okazji. Na razie go nie ma i nie bedzie. Jeszcze nic nie jest ustalone. Cala sprawa to zaledwie "pare luznych zdan i propozycji" miedzy redaktorem "Meteorytu" a mna. Nie chcialbym tu cokolwiek obiecywac, bo to w zasadzie nie odemnie zalezy. Ja tylko proponuje miejsce na stronie i wykonanie podstron.

>- skad zamierzasz brac certyfikaty na te meteoryty

Pan A. Pilski jest dla mnie i pewnie dla kazdego czytelnika "Meteorytu" dostatecznym autorytetem. Same okazy, jak dowiedzialem sie z gazety sa sprowadzane z zachodu przez odpowiedzialna firme. Reszte pytan prosze kierowac do p. Pilskiego.

>- czy aby zainteresowanie tego typu zbieractwem jest az tak duze
Jak oferta bedzie obejmowac np. 10 okazow, to napewno ktos to kupi.

>A tak w ogole to masz fajny pomysł a lista jest po to by dyskutowac. A co do
>tych stron o mineralach fluorescencyjnych to bym chetnie zobaczyl taka
>strone. Co do gazetki masz u mnie swojego sojusznika chetnie redagowalbym
>jakies artykuly, a mysle ze kolega TEA chetnie sie doloczy. Jezeli ktos zna

Tylko skad brac materialy ??
Jezeli ktos ma np. numery Otoczaka, to moglby mi je przeslac na pewien czas (miesiac). Nie sa to numery Playboya, zeby sie obawiac, ze je nie odesle :-)P) Bylbym bardzo wdzieczny za taki gest.