Autor: Tomasz Filipiak (filipiak_at_ultra.cto.us.edu.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 18:58:43 MET

Witajcie !!!

Ten sklepik z meteorytami teraz wydaje mi się teraz bardziej realniejszy choc nadal nasuwa się kilka pytan :
- kto bedzie sprawdzał autentycznosc tych meteorytow

A tak w ogole to masz fajny pomysł a lista jest po to by dyskutowac. A co do tych stron o mineralach fluorescencyjnych to bym chetnie zobaczyl taka strone. Co do gazetki masz u mnie swojego sojusznika chetnie redagowalbym jakies artykuly, a mysle ze kolega TEA chetnie sie doloczy. Jezeli ktos zna jeszcze jakies ciekawe adresy mineralogiczne lub petrologiczne to czekam.

Tom