Autor: Tomasz Filipiak (filipiak_at_ultra.cto.us.edu.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 22:57:20 MET

Witaj !!!

Skad ty wezmiesz te meteoryty chyba nie z wlasnej kolekcji? Meteoryty to obecnie rarytas na gieldach pojawiaja sie rozne cuda, ktore sprzedajacy chca nam wcisnac jako kamienie z nieba. Zycze powodzenia w rozkreceniu gwiezdnego biznesu. Byle to nie byly stopy stalowe z pobliskiej haldy hutniczej (takie meteoryty tez sie zdazaja i to coraz czesciej nawet w kolekcjach doswiadczonych zbieraczy).

Tomek