Autor: Karol Kosinski (karolk4_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 16:54:25 MET

Czesc :)

Poszukuje kontaktu z ludzmi zaiteresowanymi ta tematyka a szczegolnie z prowadzacymi strony WWW o mineralach. Prosze napisz tez jesli znasz jakies strony. Pragne tez powiekszac moja strone a w tym przydaloby mi sie troche zdjec jesli masz jakies warte publikacji napisz lub je wyslij. Z gory dziekuje.
Jesli jestes z Lodzi lub mozesz tu przyjechac to serdecznie zapraszam na

targi mineralow terminy podam niebawem. Zapraszam na moja strone http://free.polbox.pl/k/karolk4/ i do kontaktu na e-mail: karolk4_at_ckzeto.com.pl

Pozdrawiam
Karol Kosinski