Autor: Bogna Gwozdziewicz (GWOZDZIEWICZ_at_alf.igo.katowice.pl)
Data: Mon 05 May 1997 - 09:49:35 MET DST

On 28 Apr 97 at 15:25, Marcin C. wrote:

> Witam wszystkich Mineralogow
>
> Chcialbym nawiazac kontakt z jak najszerszym gronem ladzi
> interesujacych sie mineralami. W zwiazku z tym, ze jestem
> zapisany do tej grupy dyskusyjnej, mam kilka pytan do jej czlakow:
>
> - czy w Polsce (np. w woj. bielskim) sa sklepy sprzedajace mineraly?
> Jedyny sklep o jakim wiem miesci sie w Czechach, w Ostrawie.
> - czy ktos moglby poinformowac mnie o najblizszych targach mineralow?
> Przewaznie o takich imprezach dowiadywalem sie z TV juz po ich
> zakonczeniu.
> [...]
W Polsce sa sklepy z mineralami m.in. w Szklarskiej Porebie (w samym centrum); na Wydziale Nauk o Ziemi w Sosnowcu przy ul. Bedzinskiej, w Katowicach sklep Lapidarius (w malej uliczce bedacej przecznica od ul. Kopernika). Najblizsza gielda mineralow (Wawelston) jest w Krakowie w hali Wisly 29-31 maja lub 30 maja do 1 czerwca (nie pamietam dokladnie).

                Bogna

Bogna Gwozdziewicz
Instytut Gospodarki Odpadami
Zaklad Monitoringu Gospodarki Odpadami