Autor: Andrzej Kasperowicz (A.Kasperowicz_at_plymouth.ac.uk)
Data: Sun 24 Nov 1996 - 22:29:49 MET

> Drodzy Sieciowicze,
> Bardzo ciesze sie z powstania listy MINERALY, chociaz
> pracuje w innej dziedzinie chemii. Niedawno przypadkowo
> dowiedzialem sie o odkryciu duzych zloz zeolitow w
> poludniowo-wschodniej Polsce. Poniewaz ostatnio

W tej chwili liczba dyskutantow na liscie jest jeszcze stosunkowo niewielka, gdyz jej istnienie oglosilem na razie tylko na kilku innych listach dysk. Zamierzam wkrotce oglosic ja szerzej... Proponuje zatem powtorzenie pytania za kilka tygodni. Mozna tez probowac zadac je na liscie:
minerals_at_area51.upsu.plym.ac.uk (po angielsku!) tam jest juz wiecej uczestnikow...

Pozdrowienia
AK