Ostatnia awaria LODMAN - TPSA

Autor: Romek <zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl>
Data: Tue 19 Sep 2000 - 12:24:56 MET DST

Podczas ostatniej awarii polaczenia TPSA LODMAN - kilka dni temu
- nastapily uboczne tego skutki.

Mianowicie mam konto na ck-sg.p.lodz.pl i jesli wysylalem
poczte z domu (laczac sie przez TPSA) to moja Eudora dawala
komunikat, ze "recipient is not acceptable by your SMTP server".

Ten sam "recipient" byl "acceptable" dzien wczesniej przed
awaria, oraz byl "acceptable" jesli sie poczte wysylalo
z komputera stojacego na Politechnice.

A teraz pytania:

  Czy ktos inny stwierdzil podobne zachowanie ?

  Czy routing z TPSA do LODMANa ma wplyw na zachowanie
  sie relayowania serwera SMTP ?

  Czy zbieznosc tych faktów jest czysto przypadkowa ?

--
Romek
      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna Š ~~~~