Re: co taka cisza ?

Autor: Bartosz Lis <bartoszl_at_ics.p.lodz.pl>
Data: Thu 08 Oct 1998 - 14:46:12 MET DST

Witam!

On Thu, 8 Oct 1998 szeflinski@lodz1.p.lodz.pl wrote:

[---]
> Do tej pory pojawialy sie tu komunikaty dotyczace awarii lub zaplanowanych wylaczen
> w sieci miejskiej i mysle, ze stalym subskrybentom ten charakter listy w
> zupelnosci odpowiadal.
> Nie mam nic przeciwko rozpetaniu dyskusji na tematy zwiazane z siecia w Lodzi,
> czy w ogole zagadnieniami informatycznymi naszego srodowiska, ale na pewno
> wyraze zdanie wiekszosci, jezeli zaprotestuje przeciwko listom listom typu
> "czesc wiesiek, co tu tak cicho ?" (lub podobnym).
[---]

Popieram.
Dalsze wyrazy poparcia i sprzeciwu wobec powyzszego proszę przysyłac na
mój prywatny adres: bartoszl@ics.p.lodz.pl z tematem jak w tym liscie.

W poniedziałek przyslę podsumowanie.

Zeby nie zasmiecac listy dyskusyjnej, wyrazy poparcia/sprzeciwu prosze
przesylac *bezposrednio* do mnie, pojawiajacych sie na liscie nie bede
bral w podsumowaniu pod uwage. Argumenty mile widziane, ale prosze sie nie
rozpisywać.

P.S. Listy typu "Co slychac Wiesiek" beda sie pojawiac zawsze, ale
mam nadzieje ze bedzie mozna dyscyplinowac autorow niekonczacych sie
watkow odpowiedzi wynikiem niniejszego glosowania.

Pozdrowienia,

--
Bartosz Lis @ Inst. of Comp. Sc. Techn. Univ. of Lodz, Poland
   bartoszl @ ics.p.lodz.pl