Odp: Praca: Magfakt/Fiks (Lodz)

Autor: Michal Zadworny <mikent_at_friko.onet.pl>
Data: Sun 31 May 1998 - 14:01:55 MET DST

>Genova System Poland Ltd z siedziba Lodzi poszukuje
> osoby z Lodzi lub okolic
> z bardzo dobra znajomoscia programow
> Fiks/Magfakt firmy Macrosoft
>
>Mile widziana doglebna znajomosc tematyki na ktorej bazuja ww.
>programy: ksiegowosc, gospodarka magazynowa etc.
>
>Prosimy o kontakt e-mailowy: biuro@genova-system.com.pl

    JA PIERDOLE ile razy mam otrzymywac te zasrane reklamy.
    Niech ktos wsadzi sobie w dupe maszynki do golenia, telewizory,
komputery. Jak bede chcial to trafie do odpowiedniego sklepu.
Na reklamy jest miejsce ale nie w takiej ilosci 10/dzien.
    Tak dbacie o klientow - ja musze za to wszystko placic - a i tak gowno
mnie obchodzi co tam sprzedajecie i po jakiej cenie.