Re: Odp: Internet w kablowce - cd.

Autor: Bartosz Lis <bartoszl_at_ics.p.lodz.pl>
Data: Thu 02 Apr 1998 - 12:02:48 MET DST

Witam!

To chyba jednak żart:

On Wed, 1 Apr 1998, Tomasz Imbierczak wrote:

> Co to ma wspólnego z Twoim tematem?
> TI
[ Temat oryginalnego listu widać w moim temacie ^^^ ]

Nie słyszałeś, że oni prowadzą network marketing. Teraz zapewne
rozszerzyli ofertę o Internet. Jeden sprzedaje go drugiemu: menedżerzy
(czy jak im tam) sprzedają liderom, liderzy (czy jak im tam) wyrobnikom
(czy jak im tam), a ci zakładają numery w rodzaju 0602747819, a jeszcze
lepiej 0-700..., gdzie po dodzwonieniu się usłyszysz modem.
Po znalezieniu 255 chętnych na Internet zostajesz liderem, gdy twoja grupa
znajdzie 65535 chętnych, zostajesz menedżerem.

--
Bartosz Lis @ Inst. of Comp. Sc. Techn. Univ. of Lodz, Poland
   bartoszl @ ics.p.lodz.pl