Fw: Re: powodz

Autor: <dareks_at_ftp.jmk.lodz.pl>
Data: Wed 09 Jul 1997 - 20:51:54 MET DST

Witam!

> Premier oswiadczyl: panstwo nie udzieli zadnego odszkodowania rolnikom
> za straty w powodzi, od tego trzeba sie bylo ubezpieczyc.
> W zasadzie slusznie.

Nic tu nie jest sluszne , rzeki sa wlasnoscia skarbu panstwa i za wylanie rzeki
odpowiedzialnosc ponosi panstwo, to ono winno zadbac o odpowiednia ilosc
zbiornikow retencyjnych, prawidlowa regulacje rzek, odpowiednie zabezpieczenie
walami by nie nastepowaly wylewy rzek.
To sa wystarczajace powody aby ten komunistyczny premier wyplacil z kasy
panstwa odszkodowania, to on powinien ubezpieczyc panstwo od wylewania rzek bo
to panstwo jest odpowiedzialne za stan wod.

> Tylko moze mnie ktos objasni - o co tu chodzi, bo jesli mnie pamiec nie myli
> to ten sam premier nie mial takich obiekcji jak w Gdansku pewien
> wiezowiec trzeba bylo zburzyc po wybuchu gazu, i lekka raczka dal
> spora kwote na nowy.

Raczej idzie o to ze ci panowie juz tak rozwalili gospodarke panstwa i
rozpuscili juz tak majatek narodowy ze nie maja pieniedzy.
Zreszta swoja nieudolnosc pokazali w dzialaniach, amfibje nie byly w stanie
doplynac do powodzian, dzialania byly jak za dawnych lat czyli obradowal wielki
sztab a ludzie tracili majatek i zycie a oni obradowali skutki dzialania
niewielkie.

> Ktos z rodziny tam mieszkal? Trzeba dac PSL po nosie? Wyborcy czekaja
> na anty-rolniczy czyn? O co tu chodzi.
>
> Jarek.
>
> P.S. Oj, z takimi wypowiedziami przed wyborami to to nie jest polityk :-).

Bo to komuszek-klamczuszek wiec nie mozna sie dziwic, jesli Pan Panie Jarku
liczyl na cos innego to znaczy ze jest Pan naiwny.
Komunisci umieli jedynie krasc, klamac i nadal potrafia to jedynie robic tu u
nas oraz w innych krajach na calym swiecie a ze i demagogiczne hasla trafiaja
jeszcze do kogos to nalezy tylko wspolczuc tym ktorzy w to wierza.

Pozdrawiam