attachment do Pegasus'a

Autor: <szeflinski_at_lodz1.p.lodz.pl>
Data: Wed 13 Nov 1996 - 20:40:42 MET

Witam
Jeden z naszych uzytkownikow zglosil sie do mnie z problemem polegajacym na
blednym odczytywaniu attachmentow dolaczonych do poczty. Dokladnie: zauwazyl, ze
plik przeslany jako zalacznik do poczty ma obcieta pierwsza linie. Korzysta on
z konta na naszym VAXie (lodz1.p.lodz.pl). U siebie ma zainstalowany Pegasus
Mail.

Poniewaz nie otrzymywalem wczesniej takich uwag - nie wiem czy powinienem
podejrzewac o to POP3 z VAXa, czy konfiguracje Pegasusa.

Prosilbym Panstwa o glos w tej sprawie: czy tego rodzaju problemy zdazaja sie
tez innym, jezeli tak, to czy wystepuja takze przy uzyciu Eudory.
Interesuja mnie tez opinie pozytywne (a moze przede wszystkim :-)).

pozdrowienia
Piotr Szeflinski
Centrum Komputerowe Politechniki Lodzkiej