Re: Targi INFOBIT i artykul w GW (Dodatku Komputerowym)

Autor: Maciej Szmit <szmit_at_lodz.pdi.net>
Data: Fri 01 Nov 1996 - 11:43:04 MET

> [...]
>nabicia kasy organizatorom targow. Moje subiektywne niewatpliwie wrazenia
>zostaly spotegowane odpowiedzia autora na list przedstawiciela firmy Potronics,
>ktory ukazal sie we wtorkowym wydaniu ww. Dodatku (29.10.96).
>
>Rowniez opinia pana Fularskiego (redaktora Dodatku) odnosnie proporcji miedzy
>objetoscia reklam, a zawartoscia merytoryczna wkladki niezbyt mnie przekonuje.
>Czy naprawde nie ma on dostepu do roznych ciekawych informacji, czy po prostu
>nie chce do nich dotrzec?
>
>Moze ktos z subskrybentow listy zechce wypowiedziec sie na ten temat?
Zapraszam
>do dyskusji.

Generalnie nie czytuje wyborczej. Dzieki temu nie ma wrzodow na dwunastnicy,
nerwy mniej zszargane i wlosy nieposiwiale. Co do Lodzi komputerowej to tez
pozwole sie nie wypowiadac, bo i nie ma o czym (z pominieciem kilku
wyjatkow). Targi sprawily na mnie wrazenie kpiny pomieszanej z nieudana
parodia i kabaretem. Wlasciwie moze jedna-dwie rzeczy sie na nich do czegos
nadawaly. Ale czego sie spodziewac, kiedy mieszka sie na informatycznej
pustyni? Szkoda tylko, ze musialem zaplacic 3 PLN zeby sie o tym po raz
kolejny przekonac :-/

                                        pozdrawiam
                                                Maciej

Warning: New address !!! My old e-mail is now disabled !!!
Uwaga: Zmiana adresu !!! Stary adres jest nieaktualny !!!

| Maciej Szmit M. Sc. |
| University of Lodz Ph.D Student |
| E-mail: szmit@krysia.uni.lodz.pl |