To: | info@man.lodz.pl |
---|---|
Subject: | [INFO] PIONIER.20181117-1 UPDATE: Brak sesji BGP (COM) do ICM |
From: | Komunikaty Operatorzy LODMAN <komunikaty@mazurek.man.lodz.pl> |
Date: | Sun, 18 Nov 2018 01:31:59 +0100 |
Numer : PIONIER.20181117-1 Właściciel : PIONIER IP NOC Status : UPDATE Typ : nieplanowane Dotyczy : węzeł ICM Nadawca : Jerzy Grzenda Początek zdarzenia : 2018-11-17 22:35:00 Koniec zdarzenia : Bilet otwarty : 2018-11-17 22:36:00 Bilet zamknięty : *** Opis problemu: Od 21:53 obserwujemy brak sesji komercyjnych do ICM. Przyczyny oraz czas usunięcia awarii nieznane. *** Działanie: 2018-11-18 01:31:00 (0,0) Jerzy Grzenda Od godz. 23:25 (17.11) sesje BGP działają prawidłowo. *** Przewidywany czas zakończenia: nieznany *** Zakończenie zdarzenia: *** Historia: 2018-11-17 23:37:00 (0,0) Jerzy Grzenda ICM potwierdził problem po swojej stronie. Pracują nad usunięciem awarii. |
<Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
---|---|---|
|
Poprzedni wg. Daty: | [INFO] PIONIER.20181117-1 UPDATE: Brak sesji BGP (COM) do ICM, Komunikaty Operatorzy LODMAN |
---|---|
Następny wg. Daty: | [INFO] PIONIER.20181117-1 CLOSE: Brak sesji BGP (COM) do ICM, Komunikaty Operatorzy LODMAN |
Poprzedni w Wątku: | [INFO] PIONIER.20181117-1 UPDATE: Brak sesji BGP (COM) do ICM, Komunikaty Operatorzy LODMAN |
Następny w Wątku: | [INFO] PIONIER.20181117-1 CLOSE: Brak sesji BGP (COM) do ICM, Komunikaty Operatorzy LODMAN |
Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |