Lista info@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[INFO] PIONIER.20171123-1 UPDATE: Brak łączności do Basnet

To: info@man.lodz.pl
Subject: [INFO] PIONIER.20171123-1 UPDATE: Brak łączności do Basnet
From: Komunikaty Operatorzy LODMAN <komunikaty@mazurek.man.lodz.pl>
Date: Fri, 24 Nov 2017 13:14:59 +0100
Numer              : PIONIER.20171123-1
Właściciel         : PIONIER IP NOC
Status             : UPDATE
Typ                : nieplanowane
Dotyczy            : usługa BASNET
Nadawca            : Michał Wierucki
Początek zdarzenia : 2017-11-22 23:09:00
Koniec zdarzenia   : 
Bilet otwarty      : 2017-11-23 08:17:00
Bilet zamknięty    : 


*** Opis problemu:
Od godziny 23:09 obserwujemy brak połączenia do BasNet. Przerwa w połączeniu 
jest spowodowana zaplanowanymi pracami o których nie zostaliśmy powiadomieni.


*** Działanie:
2017-11-24 13:14:00 (0,0) Michał Wierucki
Problem z łączem BASNET jest spowodowany usterką sprzętową routera po stronie
sieci BASNET.

Szacowany czas usunięcia awarii - nieznany. Ruch odbywa się kanałem zapasowym.


*** Przewidywany czas zakończenia:
nieznany


*** Zakończenie zdarzenia:



*** Historia:




<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>
  • [INFO] PIONIER.20171123-1 UPDATE: Brak łączności do Basnet, Komunikaty Operatorzy LODMAN <=