Lista info@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[INFO] PIONIER.20170419-2 CLOSE: Aktualizacja oprogramowania na routerze

To: info@man.lodz.pl
Subject: [INFO] PIONIER.20170419-2 CLOSE: Aktualizacja oprogramowania na routerze lodz-gw2
From: Komunikaty Operatorzy LODMAN <komunikaty@mazurek.man.lodz.pl>
Date: Thu, 01 Jun 2017 10:09:11 +0200
Numer              : PIONIER.20170419-2
Właściciel         : PIONIER IP NOC
Status             : CLOSE
Typ                : planowane
Dotyczy            : węzeł lodz-gw2
Nadawca            : Tomasz Berner
Początek zdarzenia : 2017-05-28 10:00:00
Koniec zdarzenia   : 2017-05-28 11:28:00
Bilet otwarty      : 2017-04-19 12:03:00
Bilet zamknięty    : 2017-06-01 10:09:00


*** Opis problemu:
W dniu 2017-05-03 w godzinach 10:00-15:00 aktualizowane będzie oprogramowanie 
na routerze lodz-gw2. Przerwa w pracy routera nie powinna być dłuższa niż 15 
minut. Ruch odbywać się będzie łączami alternatywnymi.


*** Działanie:
2017-05-28 11:28:00 (0,0) Piotr Goczał
Prace zostały zakończone. Błąd występujący w poprzedniej wersji oprogramowania 
polegającym na błędnym raportowaniu uszkodzenia dysku twardego w obecnej wersji 
nie występuje.



*** Przewidywany czas zakończenia:
2017-05-28 23:00


*** Zakończenie zdarzenia:
Ticket zostaje zamknięty.


*** Historia:
2017-05-04 08:33:00 (0,0) Piotr Goczał
Prace zostały przesunięte na 2017-05-07 10:00-15:00.

2017-05-04 08:33:00 (0,0) Piotr Goczał
----- ZMIENIONY Przewidywany czas zakończenia: z /2017-05-03 15:00/ na 
/2017-05-07 15:00/

2017-05-04 08:33:00 (0,0) Piotr Goczał
----- ZMIENIONY Początek zdarzenia: z /2017-05-03 10:00:00/ na /2017-05-07 
10:00:00/

2017-05-07 10:00:00 (0,0) Piotr Goczał
Prace zostały rozpoczęte.

2017-05-07 11:43:00 (0,0) Piotr Goczał
Prace zostały zakończone. Oprogramowanie zostało wymienione.
Po upgrade okazało się, że w zapasowym routing engine awarii uległ dysk twardy. 
Urządzenie pracuje poprawnie ale jest to okres podwyższonego ryzyka.
Nie działa również sesja BGP IPv6 do Rzeszowa. Prawdopodobnie wymagany jest 
reset sesji po stronie Rzeszowa.


2017-05-09 11:25:00 (0,0) Piotr Goczał
Problemy z dyskiem twardym prawdopodobnie wynikają, z błędów w Junos. W dniu 
2017.05.10 o godzinie 22:00 router zostanie zrestartowany celem weryfikacji 
błędu. Przerwa w pracy nie powinna być dłuższa niż 15 minut.


2017-05-09 11:25:00 (0,0) Piotr Goczał
----- ZMIENIONY Przewidywany czas zakończenia: z /2017-05-07 15:00/ na 
/2017-05-10 23:00/

2017-05-10 22:31:00 (0,0) Piotr Goczał
Restart routera został przeprowadzony.


2017-05-22 19:25:00 (0,0) Piotr Goczał
W dniu 28.05.2017 podjęta zostanie kolejna próba aktualizacji oprogramowania w 
routerze. Termin rozpoczęcia prac godzina 10:00.

2017-05-23 17:09:00 (0,0) Witold Bogacki
----- ZMIENIONY Początek zdarzenia: z /2017-05-07 10:00:00/ na /2017-05-28 
10:00:00/

2017-05-23 17:09:00 (0,0) Witold Bogacki
----- ZMIENIONY Przewidywany czas zakończenia: z /2017-05-10 23:00/ na 
/2017-05-28 23:00/

2017-05-28 10:04:00 (0,0) Piotr Goczał
Prace zostały rozpoczęte.



<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>
  • [INFO] PIONIER.20170419-2 CLOSE: Aktualizacja oprogramowania na routerze lodz-gw2, Komunikaty Operatorzy LODMAN <=