Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Zapach USA - jaki zwiazek chemiczny go powoduje?

To: chemfan@man.lodz.pl
Subject: Re: Zapach USA - jaki zwiazek chemiczny go powoduje?
From: Mickdegrey <mickdegrey@protonmail.com>
Date: Mon, 01 Jun 2020 13:35:59 +0000
Tak. Moja babcia swego czasu importowała sporo tkanin z USA i pachniały one
jakąś bardzo charakterystyczną perfumą. A kiedy wróciła z Massachusetts to
zapach ten utrzymywał się prawie tydzień. Ten sam zapach był w pudrze dla
dzieci, to chyba był J&J.

Może nie jest to zapach samych Stanów ale jest w Stanach bardzo popularny.
Zdaża mi się go czuć od czasu do czasu.

Pozdrawiam,
MdG

Wysłano z aplikacji ProtonMail