Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Koronawirus moze byc sztucznie stworzony wg najnowszej publikacji.

To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Subject: Re: Koronawirus moze byc sztucznie stworzony wg najnowszej publikacji.
From: Mickdegrey <mickdegrey@protonmail.com>
Date: Mon, 03 Feb 2020 17:20:29 +0000
Spójrzmy na fakty: jak dotąd najliczniejsza śmiertelność była wśród Chińczyków.
Pamiętam jak jeszcze dwa dni temu zobaczyłem niusa że mają pierwszy śmiertelny
przypadek poza Chinami ale ofiarą była Chinka. Rasa człowieka zapisana jest w
DNA. Wirus grypy bardzo łatwo mutuje a w tym wypadku to mutacja kodu wirusa,
jeśli łatwo mutuje to względnie łatwo go można zmodyfikować. Moim zdaniem ten
akurat koronawirus to prototyp najnowszej generacji broni biologicznej, takiej
która jest w stanie atakować w zależności od zgodności fragmentu kodu DNA
ofiary. Już nie długo cichcem można będzie selekcjonować populacje których kod
zawiera inne informacje co obejmie grupy etniczne itp. a także niedorozwoje i
wady genetyczne. Oczywiście obecnemu koronawirusowi daleko do doskonałości ale
jeśli moje naiwne domysły są prawdą to już niedługo powstaną wersje znacznie
doskonalsze.

Pozdrawiam,
MdG

Sent with ProtonMail Secure Email.