Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Wyniki publikacji naukowych zaleza od zrodla funduszy.

To: chemfan@man.lodz.pl
Subject: Re: Wyniki publikacji naukowych zaleza od zrodla funduszy.
From: Mickdegrey <mickdegrey@protonmail.com>
Date: Sun, 24 Nov 2019 05:40:29 +0000
Myślę że większość z nas wie o tym już od bardzo dawna. W przypadku badań
mających dość duży impakt ( factor :D ) w dziedzinie upolitykowanej, wyniki
badań leżą w szafie pancernej jeszcze przed ich zleceniem. Istnieje zapewne
wiele wariantów powyżej przedstawionego zjawiska.

Z pozdrowieniami,
MdG

-------- Oryginalna wiadomość --------