Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Zwiazki hipotezy Riemanna ze swiatem subatomowym.

To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Subject: Re: Zwiazki hipotezy Riemanna ze swiatem subatomowym.
From: "Tomasz Pluciński" <tomasz.plucinski@ug.edu.pl>
Date: Sat, 17 Dec 2016 19:18:47 +0100
> Czyli wierzysz w to, ze fakt, ze rozklad miejsc zerowych funkcji dzeta
> Riemanna i funkcja rozkladu poziomow energetycznych jader ciezkich
> maja taka sama postac jest przypadkiem oraz ze spirale Ulama nie
> swiadcza o nielosowosci rozmieszczenia liczb pierwszych?
Nie mam zdania, zapewne to nie przypadek, ale o Kluczu do Wszystkiego -
chyba daleko.
A drugi link obejrzałem jako laik informatyczny, zainteresowaniem.

> Wykladowca chemii ogolnej, gdy jeszcze studiowalem, cos w tym stylu
> wlasnie o wodzie twierdzil, wiec wyprzedzil obecne czasy o "lata
> swietlne". ;)
Jest sporo niezwykłości, ale daleko do przypisywania wodzie jako
stworzonej przez Stwórcę daru dla Ludzi jako substancji wyłapującej,
zapisującej i przekazującej ludziom sprzyjające moce (sic!)

> Swoja droga jak wyjasnisz te "magie" (rzekome odtwarzanie DNA z "pamieci"
> wody):
> https://www.youtube.com/watch?v=R8VyUsVOic0
> Water Memory (Documentary of 2014 about Nobel Prize laureate Luc
> Montagnier)
Zachowuję prywatnie sceptycyzm, ten typ tak ma...
tpl

Ta wiadomość została wysłana z serwera Uniwersytetu Gdańskiego
http://www.ug.edu.pl/