Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Zwiazki hipotezy Riemanna ze swiatem subatomowym.

To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Subject: Re: Zwiazki hipotezy Riemanna ze swiatem subatomowym.
From: "Tomasz Pluciński" <tomasz.plucinski@ug.edu.pl>
Date: Sat, 17 Dec 2016 17:56:48 +0100
> https://www.youtube.com/watch?v=usE0TwqPDME
> https://www.youtube.com/watch?v=ptibpKiT-QM

E, tam; Riemann... To jakieś kabalistyczne mrzonki które prowadzą tylko do
schizofrenii. Tak naprawdę Tajemnica Wszystkiego tkwi nie w głupich
liczbach pierwszych, ale w dogłębnym poznaniu wody! A o wodzie nie wiemy
przecież NIC, i nie chcemy tego przyznać!

No, dobrze, odtąd poważnie. Koszmarny jest zalew notek różnych Objawionych
Odkrywców. Dziwną fascynację budzi woda. Niedawno zacząłem korespondencję
która nie zapowiadała rewelacji. Chodziło o proporcje gazowych produktów
elektrolizy wody, roli dodatków itp. Korespondent wyśmiał proporcję 2:1 i
z niej wynikający rzekomo skład H2O , bo z jego ustaleń wynika, że skład
wody to przecież HO, i proporcja gazowych produktów to 1:1. A to, że
wodoru jest dwa razy więcej - to potwierdzenie nieznanego i ukrywanego
faktu, że dodatkowa ilość wodoru jest w tajemniczy sposób związana w
wodzie, coś jak Ciemna  Materia. I tak naprawdę o wodzie nic nie wiemy, a
poznać możemy być może kiedyś tylko w oparciu o Tajemnicę Stwórcy.
Korespondent wyśmiał niedorzeczności związane z rzekomym wyjaśnieniem
mechanizmów jonowych towarzyszących elektrolizie. Załamałem się dopiero po
trzecim mailu, bo zdania były pisane tak chaotycznie, niespójne
gramatycznie, że bałem się aby i mi nie udzieliła się emocjonalna
nadpobudliwość. A sam to sprowokowałem; to już kolejny mail z wyzwiskami
za mój krytycyzm dotyczący żywej i martwej wody
http://www.tomek.strony.ug.edu.pl/martwa%20woda.htm

Zaskakujące jest raczej poważne potraktowanie tamtych wywodów przez
dziennikarzy. Wrzucić można w Googlach Janusz Lusiński. "eliasz"
pozdrawiam tomasz pluciński

Ta wiadomość została wysłana z serwera Uniwersytetu Gdańskiego
http://www.ug.edu.pl/