Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: tekst Netowy, jeden z wielu

To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Subject: Re: tekst Netowy, jeden z wielu
From: Kazimierz Warmiński UWM <kazimierz.warminski@uwm.edu.pl>
Date: Mon, 10 Oct 2016 08:23:21 +0200

Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać...
Od czasu do czasu dostaję maile od znajomych domagających się przeczytania
kolejnych rewelacji, z prośbą o komentarz. Horror!

Niestety, ale to już się robi plaga. Dość często są one przekonująco sformułowane (dla laika) - poparte cytatami, wypowiedziami "naukowców", schematami itp. Najgorsze jest to, że owi znajomi (też mam takich) w zasadzie nie oczekują ode mnie prawidłowej odpowiedzi, tylko potwierdzenia tych bzdur. Jak się im udowadnia, że dana informacja jest nieprawdą, to pada wtedy stwierdzenie typu: "Ale przyznasz, że mimo wszystko daje to do myślenia" :( Kazik