Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: dane nt rozpuszczalności

To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Subject: Re: dane nt rozpuszczalności
From: Krzysztof Kleszcz <k.kleszcz@gmail.com>
Date: Thu, 2 Apr 2015 10:18:26 +0200
Cześć,

Jeśli znalazłbyś konkretne artykuły/tytuły czaspoism (abstrakty są
ogólnodostępne) to łatwiej będzie Ci uzyskać pomoc - może ktoś z dostępem
do danego czasopisma czy bazy danych prześle Ci dane, o które prosisz.
Możesz też napisać do autora danego artykułu z prośbą o przesłanie pdfa - z
reguły ludzie są bardzo pomocni. Ale szukanie powinieneś, w miarę
możliwości, wziąć na siebie - tym bardziej, że szukasz dość nietypowych (wg
mnie) danych.
pozdrawiam,
kk