Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

szkło labolatoryjne

To: chemfan@man.lodz.pl
Subject: szkło labolatoryjne
From: yarun@wp.pl
Date: Fri, 23 Jan 2015 20:43:56 +0100
Witajcie
Posiadam dużo szkła laboratoryjnego, którego nie będę używał wiec mogę je
odsprzedać mam kolby ssawkowe, kolby miarowe, kolby destylacyjne, zlewki,
płuczki do gazów, rozdzielacze, probówki, butle z korkiem docieranym, pipety,
jeśli czegoś nie wymieniłem to śmiało pytajcie odpowiem na każde pytanie, co do
ceny szkła jest do ustalenia indywidualnie (nie jest wygórowana) po kontakcie
ze mną ponadto zajmuje się naprawą zepsutego szkła laboratoryjnego w razie
potrzeby proszę o kontakt mejlowy lub
telefoniczny 889035975
pozdro Kamil

  • szkło labolatoryjne, yarun <=