Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: pogrzeb S. Sękowskiego

To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Subject: Re: pogrzeb S. Sękowskiego
From: Krzysztof Kleszcz <k.kleszcz@gmail.com>
Date: Mon, 2 Jun 2014 15:24:09 +0200
Dobra inicjatywa, przyłączam się.

Jeden z pierwszych fragmentów, jakie pamiętam, dotyczy krystalizacji
"sody". Pan Sękowski zwracał uwagę, żeby od razu po otrzymaniu produktu
podpisać słoik z nim, bo potem łatwo zapomnieć co to za substancja. Dzięki
tej radzie uniknąłem w przyszłości wielu pomyłek, bo nie zawsze po
doświadczeniu chciało się to robić, no ale jednak "pan Sękowski kazał"...
kk