Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Podziekowanie dla Stefana Sekowskiego - zbiorka podpisow - prosze si

To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Subject: Re: Podziekowanie dla Stefana Sekowskiego - zbiorka podpisow - prosze sie wpisywac.
From: Michał Obrzydziński <michal@jastrzebia.pl>
Date: Fri, 7 Feb 2014 10:09:26 +0100
Witam
Może nie wyrosłem na chemika, nie śmiał bym się nim nazwać przy Obecnych na tym Forum, ale to właśnie książki Pana Stefana wyprowadziły mnie na inżyniera i sprawiły że robię to co lubię i mam jeszcze pieniądze z tego :) BARDZO dziękuję !!! no i spędziłem ciekawie dzieciństwo bełtając różne płyny i patrząc zupełnie inaczej na zimne ognie ..... To musi być naprawdę fajne mieć świadomość, że wywarło się tak ogromny pozytywny wpływ na tak wielu ludzi i napewno nie tylko na nas z tego Forum.

z poważaniem
Michał Obrzydziński

Laboratorium Badawczo - Usługowe "PROTON"
tel. + 48 606-251-171
e-mail: m.obrzydzinski@wp.pl
www.portalnaukowy.edu.pl

ul. Przemysłowa 1/7

26-670 PIONKI
NIP:  796-252-94-57, REGON: 673013234,

Pomyśl zanim drukniesz/Think before you print.