Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Proszę zgłaszać kandydaturę Stefana Sękowskiego na konkurs Popularyz

To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Subject: Re: Proszę zgłaszać kandydaturę Stefana Sękowskiego na konkurs Popularyzator Nauki 2013
From: Kazimierz Warmiński UWM <kazimierz.warminski@uwm.edu.pl>
Date: Wed, 29 Jan 2014 21:30:01 +0100
Przy całym szacunku do nagrodzonej Polskiej Akademii Dzieci, jestem
ogromnie zawiedziony. Nie rozumiem, jak Stefan Sękowski, mając za sobą
ponad 50 lat intensywnej pracy popularyzatorskiej, mógł przegrać z
instytucją powołaną w 2009 czy 2010 roku... W opisie PAD czytamy:
"Rozbudzenie zainteresowania nauką u 8 tys. dzieci" - nawet jeśli ta liczba>
ma jakieś poparcie, to naprzeciw jest milion wydanych egzemplarzy
książeczek z serii "Chemia dla Ciebie"...

Myślę, że naszemu Mistrzowi zabrakło głosów. Zbyt mało nas zgłosiło kandydaturę. Zresztą .... już sam nie wiem. Szczerze mówiąc nie czytałem regulaminu konkursu

Kazik W.