Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Rzekomo 1 MW elektrownia rzekomo zasilana ZIMNĄ FUZJĄ!

To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Subject: Re: Rzekomo 1 MW elektrownia rzekomo zasilana ZIMNĄ FUZJĄ!
From: Michael de Greyangel <mickdegrey@wp.pl>
Date: Thu, 23 May 2013 10:24:39 +0200
W dniu 23.05.2013 01:40, ll pisze:
Miejmy nadzieje. Co jest jednak zrodlem tej energii? Fuzja protonow na
kataliztorze niklowym z jakims tajemniczym dodatkiem (Rossi go nie
ujawnia)?
Mówił też coś o węglu. Wspominał zdaje się że węgiel może być katalizatorem. Po mojemu może być tak jak napisałeś. Człowiek niedawno wszedł w świat nano, nie zaczęliśmy zdaje się żadnych badań drobnych materiałów w dziedzinie fizyki jądrowej. Skoro materiał w postaci subtelnie rozdrobnionej ma zupełnie inne właściwości niż gruby ... Jednak nie znam się na jądrówce i niczego nie jestem w stanie więcej powiedzieć. Trzeba by uczestniczyć w eksperymentach i robić dodatkowe badania osobiście tyle że nie wiadomo czy nie okazało by się to stratą czasu nad jakimś trywialnym rozwiązaniem.

Pozdrawiam serdecznie,
MdG