Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Poziom

To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Subject: Re: Poziom
From: Rafał Wróbel <szybki912@gmail.com>
Date: Sat, 4 May 2013 01:09:16 +0200
Ja nawet nie wiem co miałbym napisać oceniając tego typu filmik. Też mam
nadzieję, ze to ustawka, wygłup, manipulacja i tak naprawdę nie jest tak
źle w szkołach.

No śmieszne na pewno nie jest. To jest tragiczne, to należy wziąć sobie do
serca, rozejrzeć się dookoła siebie i zorientować się czy nie ma w pobliżu
coś do uratowania.

Rafał W.