Re: Kobalt może być aktywowany falami wysokiej częstotliwości!

Autor: Michael Przybylski <mzprzybylski_at_gmail.com>
Data: Sun, 28 Apr 2013 23:21:26 +0200

Panie Krzysztofie sprowadzony do parteru ale znadzieją na
konstruktywne rozwinięcie
tematu
napisałem do autora, ponieważ dostałem odpowiedź wklęją ją bez kompilacji:

"...
http://www.qsa-global.com/sources/industrial-isotopes/cobalt-60.aspx

idz interaktywnie strzalka

http://preparatorychemistry.com/Cobalt_60.html
W patencie Colman jest Cobalt 59 jesli zamieniac by sie mial w 60 to masz
wyjasnienie na linku

Michal jestem wdzieczny za podjecie tematu

"I still believe that betas have a mass"
niektorzy to podwazaja

To samo jest z fotonem foton nie mam masy i jest czysta energia..........
to dlaczego fala radiowa sie ugina specjalnie w przestrzeni kosmicznej?

foton to swiatlo tez. to dlaczego sie zagina?

" 57 minucie facet mówi, że kobalt-60 może rozpaść się przez rozpad beta
lub alfa:

Nie facet tego nigdy nie powiedzial

Powiedzia; x ze nie wie czy jest to tylko beta bo nie widzial gamma czy tez
alpha i beta

Zrozum tu w stanach jak cie zlapia za slowo to idziesz do pierdla.........
Facet krazy wokol tematu a ci ktorzy maja zrozumiec zrozumia.
rozumiesz?

Podstawowe co jest wazne to to ze ta szklana rurka to jest reaktor-
wystepuje produkcja neutroniw i to ogromna
facet twierdzi ze to nie on a Colman zrobil pierwsze urzadzenie i
opatentowal

http://www.rexresearch.com/colman/colman.htm

Facet wyjasnia ze Andrea Rossi skorzystal tylko z temperaturowej lub
inaczej kalorymetrycznej skladowej procesu jako ze nie mogl ominac Colmana
bo Rossi jest zorientowany na pieniadze.

Rossi ma sekretny dodatek ktorym jest chemiczna kompozycja Colmana

100 keV jest najnizszym poziomem Beta jako ze nie ma zostkiej granicy
pomiedzy Beta i Gamma
wiec facet dla bespieczenstwa mowi o najmniejszym poziomie gamma aby
podkreslic ze gamma nie zaobserwowal na przyrzadzie.

511 keV, the most energetic beta particles lub low low level of Beta
Przez moment na video
http://www.youtube.com/watch?v=0xXZT7YQDE8

mas doze rate 0.07 a strzalka jest w rejonie niebespieczenstwa. wiec skoro
to jest detektor Gamma to jesli nie ma gamma to suwak gamma nie powinien
sie ruszac a sie rusza.
zacznik ogladac od 13:11

Zmiana tematu byla poniewaz to nie jest program dla naukowcow a program dla
ogolu.

co do poziomu faceta to nie jest wazne jaki poziom reprezentuje wazne sa
wyniki.
Franek stoi kolo budki z piwem a za pol godziny sprawdzil lotto i juz
wszyscy sie do niego inaczej odnosza...
Zrozumialesz falsz precepcji?

to lotto to w ogolnym zrozumieniu efekt.........
tak sie narodzila akupunktura . baba weszla na grabie :)
Zyjesz w swiecie w ktorym wynalazca pineski byl taki wlasnie franek
pijaczek ....... Jego rodzina jest teraz strasznie bogata i nikt nie powie
ze to pijak..

Acha ten facet to ja... :)
Ja nie pije :)

Wesley"