Re: OCR dla wykresów

Autor: Michael de Greyangel <mickdegrey_at_wp.pl>
Data: Fri, 12 Apr 2013 19:13:56 +0200

Dziękuję,

Raczej szukałem pod złymi hasłami. Myślę że przekombinowałem.

Miraculo, zaraz po wpisaniu prośby znalazłem jeden na licencji open
source, dość dużo można w nim zrobić. Nazywa się Engauge-Digitizer, spod
Ubuntu ściąga się standardowo poprzez centrum. Właśnie go poznaję.

Instrukcja jest tu:
http://faculty.gg.uwyo.edu/yzhang/files/Engauge_Manual.pdf

Jakby ktoś miał podobny problem.

Dziękuję bardzo za starania,