OCR dla wykresów

Autor: Michael de Greyangel <mickdegrey_at_wp.pl>
Data: Fri, 12 Apr 2013 18:45:49 +0200

Szanowni Koledzy,

Mam prośbę. Od jakiegoś już czasu (od wczoraj) bezskutecznie poszukuję
programu który na podstawie krzywej zapisanej w formacie graficznym,
zrekonstruował by mi serię danych.

Posiadam pewne wykresy które są dla mnie dość cenne, materiał jest
wydrukowany i nie ma absolutnie możliwości odzyskać go w postaci
cyfrowej. Wykresy zeszły jeszcze w latach 80' z drukarki, nawet wątpię
czy były kiedykolwiek archiwizowane w postaci cyfrowej bo drukarka
współpracowała bezpośrednio z instrumentem. Chciałbym możliwie
najdokładniej i nie ukrywam że najszybciej przenieść wykresy w serię
danych.

Program może być pod Win i pod Linuxa bo korzystam z obydwu systemów. Do
czasu nadejścia ewentualnej porady, nadal będę szukał.

Dziękuję za ewentualną pomoc,
MdG