Re: Re: mikrobiologia techniczna ... - życie krzemowe

Autor: Jacek Migdal <migdalek73_at_o2.pl>
Data: Thu, 11 Apr 2013 20:20:12 +0200

Definicja życia to złożony problem filozoficzny. Mnie uczono, że istota zywa
to istota oddychająca, odzywiajaca się i mająca mozliwośc rozmnażania.
Problemem sa już wirusy, bo nie maja procesów metabolicznych.

Zgadzam się, że niewiele wiemy o świecie, a na tymże świecie są rzeczy o
jakich się ilozofom nie sniło.

Pozdrawiam
Jacek