Re: Niepokojące wieści (rtęć zakazana z wyjątkiem szczepionek, amalgamatów dentystycznych oraz części świetlówek).

Autor: ll <listowner.listy_at_gmail.com>
Data: Sun, 3 Feb 2013 15:18:11 +0000

> Czy mógłbym poprosić o rzetelne dane opisujące te wszystkie straszne
> rzeczy? Jakieś opublikowane badania poparte konkretnymi nazwiskami, nazwami
> laboratoriów lub firm? Bo stwierdzenia o "tysiącach dzieci" równie dobrze
> można by zastąpić miliardami dzieci - tak samo wiarygodne....

Trzy rozne opracowania autorki tego tekstu z linkami do literatury sa tutaj:
http://piotrbein.files.wordpress.com/2011/02/autyzm-szczepienia-fin.pdf
http://chomikuj.pl/Ashika/Szczepienia/List_do_wakcynologow_poprawiony*255B3*255D*2520adobe,599571963.pdf
http://chomikuj.pl/File.aspx?id=337304063

Poza tym ponizsze jej maile opracowane w oparciu o oficjalna baze danych i
literature tez brzmia przekonywajaco: