Re: "M³ody chemik" Reachim i indoktrynacja polityczna.

Autor: Krzysztof Kleszcz <k.kleszcz_at_gmail.com>
Data: Thu, 10 Jan 2013 16:35:40 +0100

Super! Dzieki za linki; co prawda ja nie pamietam zbyt dobrze tamtych
czasow ale wygl±da na to, ¿e m³odzi chemicy mieli wtedy ³atwiej ni¿
teraz :) A mo¿e kto¶ z forumowiczów ma gdzie¶ taki zestaw lub jego
resztki w domu?
k.kleszcz

W dniu 10 stycznia 2013 15:13 u¿ytkownik ll <listowner.listy_at_gmail.com> napisa³: