Re: Re: Prokuratura: soli wypadowej nie można przerobić w jadalną

Autor: plesiuk <plesiuk_at_op.pl>
Data: Mon, 07 Jan 2013 10:23:26 +0100

Dzień dobry.

Zwracam się do Państwa z prośbą o nie przesyłanie mi więcej wiadomości z Państwa forum. Jakkolwiek tematy są bardzo interesujące (jestem chemikiem z zamiłowania i z zawodu) to jednak otrzymywanie takiej masy emaili jest dla mnie uciążliwe. Swój adres posiadam od wielu lat i nie chcę go zmieniać. Na Państwa forum trafiłem nie z własnej woli.

Paweł Lesiuk