Odp: Re: Odp: Re: nikiel Raneya

Autor: <dredion_at_wp.pl>
Data: Tue, 13 Nov 2012 12:50:25 +0100

Dnia Wtorek, 13 Listopada 2012 10:58 <paw-p_at_wnoz.up.wroc.pl> napisał(a)

> Bardzo jestem ciekaw, co to za materiał. 150 atmosfer przy pięciolitrowym
> kuble to jednak niemało.
> Jeśli użyjesz odpowiednio silnych magnesów (np. neodymowych) i dużej
> sztabki, to nie powinno być problemu. Ale nie ma to jak eksperyment...
>
> Pozdrawiam,
> Paweł

Bede wiedział za tydziń jaki to materiał i napiszę. Ten "kubeł" wykonany jest metodą skrawania z odpowiedniego bloku przez niemiecka firme zajmującą się przemysłem zbrojeniowym także mam zaufanie do tego.

Możesz coś wiecej napisać i tych magnesach? Rozumiem że to nie sa zwykłe mieszadła magnetyczne jakie oferują w sklepach z namagnesowanymi pręcikami w obudowie teflonowej? myślisz ze nikiel Raneya nie przyklejałby się do mieszadełka? A co z temperatura, w której ponoć tracą swoje wlasciwosci magnesy neodymowe?