Odp: Re: nikiel Raneya

Autor: <dredion_at_wp.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 23:05:11 +0100

Dnia Poniedziałek, 12 Listopada 2012 16:22 <paw-p_at_wnoz.up.wroc.pl> napisał(a)

> Z czego jest ten reaktor? Bo jeśli ze stali, to masz problem.
>
> Pozdrawiam,
> Paweł

Oczywiście, nie jest ze stali. Priorytetowo materiał miał być odporny chemicznie i nie mieć wpływu na magnes-mieszadełko. Jaki to materiał tego nie wiem, ale producent zapewnia spełnić moje założenia.

Zastanawiam się czy nie można by użyć wytrząsarki i płaszcza-mate grzewczą na reaktor. Wolałbym jednak zamontować tam mieszadło mechaniczne, ale jak z tym bedzie problem to być może wytrząsarka o odpowiedniej mocy rozwiąże problem.

Pozdrawiam
Tomek